>>KNO Dag van de huisarts

NKO

Het team van de afdeling Neus-Keel- Oor van het UVC  Brugmann nodigt u van harte uit op de 1ste dag van NKO voor de huisarts op 12 februari 2021 in het auditorium van het Militair Ziekenhuis Koningin Astrid.

In de specifieke context die we kennen, zal dit face-to-face congres plaatsvinden in een zaal dat absoluut respect voor hygiënische regels toelaat. Deze zullen worden aangepast naarmate de CNS-aanbevelingen evolueren om uw veiligheid en de veiligheid van iedereen tijdens dit evenement te garanderen.
We beperken de aanmeldingen voor het congres. De exposanten zullen op één en dezelfde plaats worden verzameld, wat uitwisselingen en contacten zal bevorderen. Het dragen van een masker is te allen tijde voor iedereen verplicht.

Verschillende sprekers (KNO-artsen, fysiotherapeuten, logopedisten enz.) zullen elkaar opvolgen om u de laatste aanbevelingen te geven op het gebied van KNO-pathologieën. We zullen aandringen op het juiste gebruik van behandelingen, aanvullende onderzoeken en hun indicaties. Natuurlijk zullen we niet vergeten hun financiële implicaties te vermelden, waardoor we accreditatie in ethiek en economie kunnen aanvragen.

Wij danken u voor uw vertrouwen en hopen op uw aanwezigheid te mogen rekenen op onze eerste dag van NKO voor de huisarts.

Praktische informatie

Plaats : Auditorium van het Militair ziekenhuis Koningin Astrid (-1), Bruynstraat 1 te 1120 Brussel
Datum : Vrijdag 12/02/2021 (onthaal op 7u45)
Contact : Nicole DE VOGELAER (secretariaat NKO) - tel. 32 (0)2 477.22.68 - E-mail nicole.devogelaer@chu-brugmann.be
Organisatiecomité : Dr Linda SPINATO, Dr Hakim KABTOURI, Nicole DE VOGELAER
Moderator :  Dr Hakim KABTOURI
RIZIV certificering : Ethiek en economie (rubriek 6) - 6 KP - Nr 20014920
Nuttige documenten : ProgrammaPDF

Inschrijving (tot en met 29/01/20201)

Registratiekosten (lunch inbegrepen) : 50 €
Bankrekening : IBAN BE41 0910 0999 8810 (BIC : GKCCBEBB)
Communicatie : Service ORL Brugmann - Symposium "La journée du Médecin Généraliste"

Dysphagie
Niet in te vullen !